Інтернет
сьогодні активно заповнює інформаційний
простір в усіх країнах і на всіх
континентах, є основним і активним
засобом формування інформаційного
суспільства.
Для багатьох, особливо молодих людей,
Інтернет стає інформаційним середовищем,
без якого вони не уявляють собі життя.
Але вміщаючи в себе великий інформаційний,
навчальний та розважальний потенціал,
Інтернет може бути небезпечним та
становити певний ризик, особливо для
дітей. Необхідно пам’ятати про існування
загроз в Інтернеті та приділяти підвищену
увагу питанню безпеки користування
ним.
В епоху бурхливого розвитку інформаційних технологій комп’ютер сприймається як невід’ємна частина нашого життя, а більшість сучасних дітей не уявляють ані навчання, ані дозвілля без нього.
На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти та підлітки, які повністю не усвідомлюють загрози, що можуть чекати у віртуальному просторі. Тільки об’єднавши наші зусилля, ми зможемо допомогти захистити себе від небезпек віртуального світу та навчитись правилам безпечного поводження у світовій мережі.
15 лютого 2018 року у філії №40 відбувся мозковий штурм з учнями 6-А класу, школи №17 саме на тему як навчитися відрізняти безпечний Інтернет від небезпечного та захищати себе від небезпеки. Разом з бібліотекарем Парфьоновою О. Є. діти досліджували позитивні та негативні наслідки користуванням Інтернетом. А тренінгова гра «Інформаційний єралаш» сприяла вихованню інформаційної культури учнів.
В епоху бурхливого розвитку інформаційних технологій комп’ютер сприймається як невід’ємна частина нашого життя, а більшість сучасних дітей не уявляють ані навчання, ані дозвілля без нього.
На сьогодні в Україні проблема безпеки дітей в Інтернеті постала особливо гостро. Аудиторія користувачів всесвітньої мережі дедалі розширюється, і її переважну частину становлять діти та підлітки, які повністю не усвідомлюють загрози, що можуть чекати у віртуальному просторі. Тільки об’єднавши наші зусилля, ми зможемо допомогти захистити себе від небезпек віртуального світу та навчитись правилам безпечного поводження у світовій мережі.
15 лютого 2018 року у філії №40 відбувся мозковий штурм з учнями 6-А класу, школи №17 саме на тему як навчитися відрізняти безпечний Інтернет від небезпечного та захищати себе від небезпеки. Разом з бібліотекарем Парфьоновою О. Є. діти досліджували позитивні та негативні наслідки користуванням Інтернетом. А тренінгова гра «Інформаційний єралаш» сприяла вихованню інформаційної культури учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар