27/10/22

Сторінка здоров’я «Маленьким любомудрикам – енциклопедія дошкільника»

Сторінка здоров’я «Маленьким любомудрикам – енциклопедія дошкільника»

«Здоровому все здорово» - говорить народна мудрість. Коли ти здоровий – ти добре почуваєшся, у тебе гарний сон і апетит, ти з легкістю виконуєш якусь роботу, ти жвавий і веселий.

Здоров’я неможливо купити, його треба берегти змалку.

Від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє.

У бібліотеці-філії № 10 завідувач відділу Ірина Юзік відкрила для читачів книжкову сторінку здоров’я. Діти дізнались про 7 секретів здоров’я та ознайомились з правилами здорового способу життя, яких потрібно дотримуватись протягом життя, щоб залишатися активними та здоровими. Кульова Віка і Ратушняк Оля поділились досвідом про свій особистий розпорядок дня.

Читачі із задоволенням пограли в гру «Сліди здоров’я». Всі присутні отримали позитивні емоції і покращили свій настрій, що є теж запорукою доброго здоров’я.

Бажаємо всім нашим читачам берегти себе і свій організм, радіти життю. Набувати хороших звичок, привчати себе до активного і здорового способу життя, бути розумними і мудрими, обирати самі правильні стежини і крокувати ними до Країни Міцного Здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар