07/04/21

Будьте здоровими, сильними, дужими!

Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня в день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя.

Бібліотека-філія №11 презентує книжкову виставку «Про здоров’я треба дбати, про здоров’я треба знати», книги з цієї виставки допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а головним чином – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили власного організму та природні засоби.

Побажання доброго здоров’я вже давно стало традицією. Але особливо важливим воно стає під час пандемії - коронавірусу у всьому світі.

Будьте здорові і дбайте про своє здоров’я і здоров’я своїх близьких кожен день, адже це запорука щасливого життя.





Немає коментарів:

Дописати коментар