06/04/21

Здоровим будеш - все здобудеш

 Безцінний скарб,

що ми здоров'ям звемо,

Із юних літ нам

треба берегти,

Адже нічого більше

нам не треба,

Щоб тільки всі здорові

були ми.

Щасливе майбутнє нашої батьківщини - це здоров'я молодого покоління.

Завдання усіх дорослих - вчити дітей вести здоровий спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан.

Пропонуємо п'ять стежин до здоров'я.

  • Перша стежина "Активний відпочинок".

  • Друга стежина "Їжа - джерело росту і здоров'я".

  • Третя стежина "Природа і здоров'я людини".

  • Четверта стежина "Чистота - запорука здоров'я".

  • П'ята стежина "Корисні і шкідливі звички".

Розкрити таємниці стежин здоров'я допоможуть книжки, журнали, брошури, які ви знайдете на полицях бібліотеки 48.

Чекаємо вас з нетерпінням після карантину разом з вашими дбайливими батьками!





Немає коментарів:

Дописати коментар