Бібліотека-філія
№40 розробила інтерактивний проект
"Читальний зал просто неба". На
початку травня він вдало стартував і
зарекомендував себе, як цікава і
продуктивна форма реклами книг, читання,
інтелектуальної творчості і культурного
розвитку для дітей та дорослих. Розробка,
без перебільшень, активно і динамічно
розвивається і цілком виправдано вимагає
інвестицій, які повернуться з величезними
відсотками у вигляді виховання нового
покоління маленьких одеситів. Подарована
бібліотеці апаратура стала незамінним
помічником в цьому проекті.
Ласкаво
просимо на дебютне використання
звукопідсилюючої установки!
22
листопада-міжнародний
день Вітань.
22.11.2017р.
в 12.00 Дитяча Бібліотека
№40 збирає друзів разом
святкувати «День вітань та доброго
настрою» (гості вітають один одного на
різних мовах світу). У програмі вірші,
музичні та театральні композиції:
- вступне слово зав. бібліотеки-філії №40 Стемберської О.О.;
- вірш «Шипшина» (Нагорний Антон учень шк. №22 кл.2-А);
- міні-вистава «Вовк та ліса» за мотивами твору С.Маршака (у ролях учні шк. 67 кл. 2-А);
- пісня «На добро»(виконує Кірічок Варвара учениця шк. 67 кл.5-Б);
- арія Лисички з твору М.Лисенко «Коза-дереза»(виконує Туткевич Наталья учениця шк. 22 кл.2-В);
- музична композиція з парасольками(танцюють учні шк. №22кл.4-Б);
- пісня для доброго настрою від Недової Олександри шк. №15 кл.4-а);
- вірш власного твору Ставратій Вікторії – переможець конкурсу «Море талантів»;
- вірш «Буква Р» (Балан Марія учениця шк. 22кл 1-Б);
- переможець конкурсу «Кожен може спробувати себе» у номінації композитор – Сучков Олександр дарує улюбленій бібліотеці музичний подарунок (звучить скрипка);
- до слова запрошується представник Департаменту культури та туризму Ю.М.Санак;
- учні шк. №22 кл. 3-Б читають вірші Сашка Дерманського;
- до слова запрошується батьки активних читачів;
- вірш «Осінь» (Алікаєва Дар’я учениця шк. №22 кл.2-А);
- вірш власного твору Андріана Бондаренко - переможець конкурсу «Море талантів»;
- наприкінці заходу пройде майстер-клас по обіймам.
Немає коментарів:
Дописати коментар