02/06/17

Міжнародний День захисту дітей

Я з того краю, де ростуть смереки,
Я з того краю, де живуть лелеки.
Я з того краю, де сопілка грає,
Я з того краю, де журби немає.
Я з того краю, де росте калина,
Мій рідний краю, я твоя дитина.
Украйна – це отча земля, рідний край, де ми народилися. Ії багатство – це хліб і цукор, сталь і вугілля, літаки і комп'ютери, а ще тихі озера, калинові гаї, народні пісні, які співали наші діди і прадіди, наша рідна мова. Але найбільше багатство нашої країни – це діти, вони роблять нашу державу багатою, зміцнюють її.
Тривалий час діяв неписаний закон: хто сильний, той і правий. Як добре, що давно минули такі часи. Але минуло не одне тисячоліття, поки людство усвідомило неповторність кожної особистості та прийняло закони, які оберігають права та індивідуальність людини. А в 1980 році ООН прийняв окремий документ під назвою «Конвенція про права дитини.» І наша держава також підписалася під цим документом.
Пролетіли останні весняні дні, пролунав останній шкільний дзвоник. Настала пора відпочинку. Щороку перший день літа у всіх країнах відзначають, як День захисту дітей. Кожному зрозуміло, що маленька дитина потребує ласки й турботи. Без допомоги дорослих вона не може забезпечити себе ні їжею, ні одягом, ні дахом над головою. Та особливо потребують захисту діти в країнах, де голод, де війна, де сталося якесь стихійне лихо. Тут уже для допомоги дітям об'єднають свої зусилля всі чесні люди Землі…
З 29.05.17 по 01.06.17 в бібліотеці філії №10, відбулися масові заходи, присвячені Міжнародному Дню захисту дітей: розвага «У літечко веселе ми відкриваєм двері!»; «Казкова правова вікторина», в якій на прикладі героїв відомих дітям казок, бібліотекарі роз’ясняли дітям статті Конвенції про права дитини. Відбувся конкурс малюнків, присвячений улюбленій порі року школярів – літу.
Представники філії №10, разом з таборами відпочинку «Барвінок», «Веселка» приймали участь у святі, яке організував народний депутат України Д.І. Голубов.
В кінці зустрічі, завідувач бібліотеки філії №10 в інтерв’ю телеканалу «Здоров'я» та «Академія» розповіла про вагомий внесок бібліотеки у виховання маленьких громадян та запросила всіх бажаючих завітати до храму мудрості – під назвою «Бібліотека».     
                         

Немає коментарів:

Дописати коментар