30/11/22

"День мрійника" в дитячій бібліотеці-філії №40

«Я — Авіатор… Я літав над морем, над собором, над пірамідами. Чотири рази я розбивався на смерть. Решта разів — «дрібниці». Харчуюся тільки повітрям і бензином… Загалом, я найбільш щасливий з одеситів…»

Сергій Уточкін «Моя исповедь», 1913 рік

Сергій Ісайович Уточкін – видатний спортсмен-авіатор, один із перших вітчизняних льотчиків-випробувачів, велогонщик, яхтсмен, боксер, футболіст… Він брав участь у велосипедних перегонах, грав у футбол, займався автомобільним, вітрильним, ковзанярським та мотоциклетним спортом, боксом, боротьбою, веслуванням, гімнастикою, джиу-джитсу, легкою атлетикою, парашутизмом, плаванням, тенісом, фехтуванням тощо, був чемпіоном Одеси з ковзанярського спорту, тенісу, фехтування, плавання, боксу, боротьби та веслування.

Сергій Їсайович прожив коротке, але дуже насичине подіями життя. Він був неперевершеним мрійником. І всі свої мрії втїлював в життя. Познайомитися з оссобистісттю Сергія Івановича ми змогли за допомогою книжкової виставки, світлин з фотоальбомів. Відбулося голосне читання книги Анатолія Маркуша "В політ".

Немає коментарів:

Дописати коментар