04/12/18

«Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я – ніщо»

Здоров’я – найцінніше багатство. Великим щастям для людини вважаються збереження здоров’я та працездатності до самої старості. Отже, про здоров’я та його збереження йшла мова на зустрічі з учнями ООШ 130, 9-А класу, яку підготували бібліотекарі філії №24.
«Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я – ніщо»- такий афоризм дійшов до нас ще з давніх часів. Здорова людина життєрадісно й охоче виконує обов’язки, покладені на неї життям, повністю реалізує свої фізичні й розумові здібності.
На стан людини можуть впливати спадковості, екологія, рівень медицини, але спосіб життя – це той чинник, який майже цілком залежить від нашої поведінки. Вживання алкоголю, тютюнопаління, уживання наркотиків псують життя людини. Сподіваємось, що цей захід переконав присутніх на зустрічі у неприпустимості шкідливих звичок, а книжки, які запропонували бібліотекарі допоможуть нашим читачам провести своє дозвілля з користю.


Немає коментарів:

Дописати коментар