08/04/23

Всесвітній День здоров'я

 Щоб здоров'я гарне мати, потрібно вітаміни вживати!

Вітаміни - це особливі речовини, що необхідні для підтримання здоров'я та життя. Не відразу люди дізналися про їх існування...

Колись давно команди морських кораблів уражала страшна хвороба - цинга. І нібито харчувалися матроси нормально: їли м'ясні консерви, галети, - але все одно потерпали від цинги... Врешті - решт було помічено, що хворі здоровішали, коли їли багато свіжих фруктів та овочів, які містили щось необхідне для життя. Тепер ми знаємо, що це були вітаміни - "рятівники життя".

Здоров'я - це життєва енергія і натхнення.

Піклуватися про своє здоров'я - це актуально, модно і престижно!

Читачі бібліотеки-філії 39 активно знайомилися з книгами та публікаціями в журналах про здорове харчування. А також грали в екологічну гру.

 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар