06/04/23

З сонцем, водою, повітрям слід дружити, щоб гартуватись і не хворіти!

Здоров'я - це найважливіша цінність для кожної людини. Воно настільки важливе, що придумали навіть таке свято як день Здоров'я.

У роки після Другої світової війни Організація Об'єднаних Націй вирішала, що хоча б раз на рік, люди повинні замислюватися про своє здоров'я, брати участь в спортивних змаганнях. День Здоров'я почали відзначати з п'ятидесятих років минулого століття. Офіційна дата свята - 7 квітня.

Напередодні цієї дати у дитячій бібліотеці 22 підготовлена книжкова виставка "Як бути Нехворійкою". Її різноманітні видання говорять самі за себе. На годині спілкування читачам були запропоновані цікаві, наукові факти про людину, наприклад, якщо розтягнути ланцюжок ДНК людини, його довжина складе відстань від Платона до Сонця й назад.

Коли людина чхає, швидкість видихуваного нею повітря становить близько 160 км на годину.

В середньому людський організм містить достатню кількість сірки для того, щоб убити всіх бліх на собаці, вуглецю (графіту), щоб зробити 900 олівців, жиру, щоб отримати 7 шматків мила, фосфору, щоб зробить 2200 сірникових чирок, а також достатню кількість води, щоб заповнити 50-літровий акваріум.

Протягом життя людина проходить відстань рівну 5 екваторам Землі.

Юних книголюбів зацікавила вікторина "Щоб міцне здоров'я мати", ігри "Так чи ні" та "Склади словосполучення". Познайомившись з цікавою інформацією, діти зрозуміли, як важливо бути здоровим.

Про здоров'я

Здоров'я - основа усього на світі,

Здоровими бути вважають всі діти,

Для цього потрібно щоденно вмиватись,

Робити зарядку і тепло вдягатись.

Себе гартувати водою і сонцем

І солодко спати з відкритим віконцем.

І їсти усе що на стіл подають,

Бо страви нам росту і сил додають.

Л. Лисенко

 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар