07/04/23

Єдина краса – це здоров’я

 Здоров’я — безцінне надбання людини, важлива умова повноцінного і щасливого життя. Здоров’я допомагає успішно вирішувати основні життєві завдання: вчитися, працювати, спілкуватися, дружити, створювати сім’ю, виховувати дітей, здійснювати задумане, долати труднощі.

Здоров’я людини залежить насамперед від неї самої, її способу життя. Переважна більшість людей ставить здоров’я на перше місце в рейтингу життєвих цінностей.

7 квітня, у Всесвітній день здоров’я бібліотекар філіалу №37 Олександра Радзиєвська провела для читачів велнес-тренінг «Єдина краса – це здоров’я». Діти уважно послухали розповідь про книги, присвячені цій важливій темі, розповіли про те, як самі намагаються вести здоровий спосіб життя, а потім із задоволенням зробили фізкультурну руханку.

Немає коментарів:

Дописати коментар