16/11/23

Звичайна ромашка допоможе підняти самооцінку!

Серед читачів - тінейджерів вже стає доброю традицією щосереди збиратися в бібліотеці-філії №37 за чашкою чаю. 15 листопада метою заходу «Поворожімо на ромашці було створити для дітей вільну, розкуту атмосферу, яка допомогла їм повністю розкритися і висловити свої почуття. На пелюстках паперової ромашки учасники відповідали на питанні, які були сконцентровані на підвищення самооцінки, а саме:

  • які найкращі якості існують в мені;

  • які найкращі якості цінують в мені друзі;

  • дві речі, які я люблю робити найбільше;

  • мої найщиріші бажання;

  • мої найулюбленіші страви.

Цю методику психологічної роботи з дітьми для підвищення їхньої самооцінки запропонувала благодійна організація "IsraAID".

Дуже багато питань виникло в учасників при заповненні пелюсток, насправді дуже складно оцінювати себе з позитивного боку. Мало хто зміг одразу знайти в собі хороші якості. Але в результаті кожен читач отримав власну ромашку, а разом з тим - свій психологічний портрет.

Діти вирішили повернутися до цього питання через місяць, щоб дізнатися, як змінилася їхня власна самооцінка.

#бібліотека37

#IsraAID

Немає коментарів:

Дописати коментар