28/04/14

ЯК БУТИ НЕХВОРІЙКОЮ

Щоб здоровими зростати:
Треба про фізичні вправи не забувати.
Не хворіти, своє тіло гартувати
Та корисну їжу споживати.

Здоровий спосіб життя має бути не лише засобом досягнення міцного здоров`я, а й нормою щоденного життя малят. Зміцнення здоров`я, слідкування за гігієною свого тіла та правильне харчування – це запорука міцного здоров`я людини, за яким треба слідкувати з дитинства.
На протязі місяця, щоб переконати дошколят свідомо слідкувати за своїм здоров`ям, самим пересвідчитись у корисності чи шкідливості продуктів, для читачів ДНЗ №68 та №256 були проведені заняття бібліотекарями молодшого відділу бібліотеки-філії №26 Н. Левченко та Л. Яроцькою.
З дошколятами були проведені вікторини «Будьте здорові», «Що корисне, а що шкідливе?»; гра-імітація «Звари борщ і компот», гра-подорож «Зелена аптека», «На прийом до лікаря Айболита», веселі фізкультхвилинки «Все я бачу, все я чую, всім про все розповім».

Маленькі читачі поповнили свій словничок здоров`я, вивчаючи лічилки та прислів`я про здоров`я, переглянули мультфільм «В гостях у Мойдодира».
Цінуй здоров`я змалку!

Немає коментарів:

Дописати коментар