26/05/21

Справжній скарб Тіма Талера (95 р. від дня народження Джеймса Крюса)

 Сміх потрібен людині, як квітці сонце. Д. Крюс

Джеймс Крюс - видатний німецький письменник, один з найпопулярніших дитячих письменників минулого століття. З-під його пера вийшло не лише багато прозових творів, а й вірші, пісні, радіоп'єси, телесценарії, а також переклади великої кількості дитячих творів світової літератури німецькою. Він був нагороджен медаллю Г.Х. Андерсена за значний внесок у світову дитячу літературу. Автор книжок "Коли я був королем", "Флорентіна", "Мій прадідусь і я", "Мій прадідусь, герої і я", а також фантастичної повісті "Тім Талер, або проданий сміх", яку вважають його найкращим твором.

Ця книга знайомить читачів із хлопчиком Тімом Талером і його скарбом, з картатим чоловіком на ім'я Троч та іншими персонажами. А також із дивним контрактом та його наслідками для обох сторін, із пригодам та випробуваннями, що випали на долю головного героя та його друзів.

Джеймсу Крюсу вдалося донести читачеві думку про те, що в світі є багато всього, чого не можна придбати за гроші, а от втративши, буде складно повернути, а інколи навіть неможливо!

Шановні книголюби, завітайте до дитячої бібліотеки 22, щоб познайомитися з чудовими творам німецького письменника.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар