19/11/19

«Доки здоров`я служить, то чоловік не тужить»

Не має в світі нічого кращого
за добре здоров`я.
17.11.19 у бібліотеці-філії №39 відбулося чергове заняття гуртка «Срібне слово» під девізом: «Доки здоров`я служить, то чоловік не тужить». Бібліотекар Т.Є.Тараніна рекомендувала читачам книги, які популяризують збереження і зміцнення безцінного дара природи - здоров`я. Анкетування «Книжкова фізкульт-хвилинка» запропонувало гуртківцям питання для роздумів:
1. Чи хоче кожен читач завжди бути енергійним, бадьорим і прекрасно себе почувати?
2. Як зберегти здоров`я, проводячи багато часу за письмовим столом?
3. Чи повинна бути здоровою гармонійно розвинута особистість? Та інші.
В народі кажуть: «Здоровому все здорово!» Цю просту і мудру істину слід пам`ятати завжди.

 
 


Немає коментарів:

Дописати коментар