23/02/16

"Моя поліція - мій захист"

23 лютого 2016 року в рамках реалізації проекту "Моя нова поліція.: громадська підтримка реформи Національної поліції" колектив дитячої бібліотеки №19 організував для своїх читачів  -учнів 4А класу школи №8, їх батьків, вчителів та жителів мікрорайону зустріч "Моя поліція - мій захист".
Участники заходу з задоволенням спілкувались з представниками патрульної поліції,  цікавились про їх роботу, про реформи нової поліції, про безпеку на вулицях міста. Діти залюбки читали вірші поліцейським, отримали подарунки та автографи і охоче фотографувались на згадку.
Всі присутні залишились задоволені від спілкування, отримали професійні поради про безпеку життєдіяльності, а бібліотекарі запропонували читачам книжки з виставки.


Немає коментарів:

Дописати коментар