23/08/19

Літературна сторінка «Серцем завжди з Україною»

Україно, земле рідна,
Земле сонячна і хлібна,
Ти навік у нас одна,
Ти, як мати, найрідніша,
Ти з дитинства наймиліша,
Ти і в зимку найтепліша-
Наша отча сторона
22.08.2019 року читачі дитячої бібліотеки-філії 10 та усі бажаючі мали змогу відвідати бібліотечне святкування 28–ї річниці Незалежності України.
Була презентована книжкова виставка «Я люблю тебе, краю мій рідний, Україно, моя дорога» та історична довідка свята. Також були запропоновані ігрова програма «Квітковий» кросворд, конкурс «Шануймо свята та звичаї нашого народу», вікторини, пісні, український гопак, пазл-гра «Подаруй частинку свого серця Батьківщині». Читачі демонстрували свої малюнки: «Україна – це моя країна».
Свято відвідали гості - представники Територіального центру соціального обслуговування Суворовського району. З побажаннями до маленьких громадян від старшого покоління звернулася Черкасова Л.І.: «Кожен із нас у своїх серцях несе маленький вогник гордості за те, що ми – українці, що ми народилися на цій землі, єдиній і неповторній. Дай же ж нам, Боже, наснаги і здоров'я на все життя». 


Немає коментарів:

Дописати коментар