Сторінки

31/10/18

“Конфлікти, агресія, булінг у дитячому середовищі: корекційна складова бібліотечного виховання”

30 жовтня в Універсальній читальній залі Центральної міської дитячої бібліотеки пройшов семінар-тренінг за актуальною на сьогодні темою “Конфлікти, агресія, булінг у дитячому середовищі: корекційна складова бібліотечного виховання”.
Бібліографічний огляд “Булінг у художній літературі” зробила зав. відділом довідково-бібліографічних та інформаційних послуг Наталія Кавун. Учасникам семінара була представлена та рекомендована для роботи з читачами значна кількість книжок, зокрема, таких авторів, як Галина Малик, Сергій Гридін, Аудгільд Сульберг.
Що таке конфлікт і як його вирішити? Чи завжди погана агресивність? Що провокує агресивну поведінку дітей та підлітків? Ці питання розглядались у доповіді зав. організаційно- методичним відділом Тетяни Колесніченко.
Цікавим та пізнавальним був тренінг, який провели провідні спеціалісти Одеського міського центру соціальних служб у справах сім'ї, дітей та молоді Олена Гусєва та Тетяна Горіна. Бібліотекарі аналізували прояви, причини виникнення, характерні риси притаманні “агресору” та “жертві”, визначали свою роль у вихованні у підлітків толерантності та співчуття.
Слова вбивають” - презентація проекту діскусійних клубів для дітей та підлітків, який здійснила менеджер соціального напрямку громадянського об'єднання “Синергія” Тамара Гладка, захопила учасників семінара. Були розглянуті пропозиції спільної роботи з філіями ЦМБС.
Про використання мережевих ресурсів для спілкування з читачами розповіла зав. бібліотечно-інформаційним центром Стельмах Євгенія Іванівна, продемонструвавши відеосюжети “Емпатія та співчуття”, “Безпечна школа” та інші.
Завершила захід одеська письменниця, бард, член Спілки журналістів України Світлана Полініна літературно-музичною композицією за оповіданням “Голуби”, присвяченою проблемам взаємовідносин батьків та дітей.

 



1 коментар:

  1. Анонім10/31/2018

    Обговорення питання на часі. Під час подіїї проаналізовано соціально-педагогічну, психологічну проблему сучасності – булінг. Роз-
    крито сутнісні ознаки, основні причини, форми прояву цього явища, визначено основні риси булінгу, основні механізми його розвитку, описано рольову структуру булінгу та висвітлено наслідки для всіх
    учасників цього явища (для жертв булінгу, булерів, спостерігачів).

    ВідповістиВидалити